Event marketing
Eventy promocyjne albo inaczej event marketing, to bardzo skuteczne narzędzie promowania marki, zwiększenia sprzedaży, wprowadzania nowych produktów na rynek czy wzrostu lojalności wobec firmy i jej oferty. W czasach, kiedy potencjalni klienci są zasypywani reklamami i odczuwają przesyt różnymi komunikatami, event marketing wydaje się być dużo skuteczniejszą formą dotarcia do grupy docelowej. Nasza oferta w tym zakresie jest bardzo szeroka i nieustannie się rozwija i modyfikuje.
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Eventy promocyjne albo inaczej event marketing, to bardzo skuteczne narzędzie promowania marki, zwiększenia sprzedaży, wprowadzania nowych produktów na rynek czy wzrostu lojalności wobec firmy i jej oferty. W czasach, kiedy potencjalni klienci są zasypywani reklamami i odczuwają przesyt różnymi komunikatami, event marketing wydaje się być dużo skuteczniejszą formą dotarcia do grupy docelowej. Nasza oferta w tym zakresie jest bardzo szeroka i nieustannie się rozwija i modyfikuje.
Skuteczny event marketingowy
Pojęcie event marketingu jest bardzo pojemne i zawiera cały wachlarz działań z zakresu marketingu, sprzedaży, PR oraz CSR. Wszystko zależy od zakładanych celów, budżetu oraz kreatywności agencji. Poniżej przedstawiamy ogólną listę działań event marketingowych, które realizujemy dla naszych klientów:
- premiery produktowe
- prezentacje produktowe
- oryginalne spotkania handlowe
- sampling
- działania CSR
- sponsoring
- public relations
Mamy w swoim portfolio ciekawe realizacje eventów promocyjnych dla wymagających klientów. Organizowaliśmy akcje i imprezy między innymi dla takich firm, jak: KFC, Morele.net, MIX Group, Bank PKO SA. Za każdym razem indywidualnie zaprojektowane i perfekcyjnie zrealizowane wydarzenie osiągnęło zakładane cele i spełniło oczekiwania klientów. Podejmowaliśmy się tak nietypowych zadań, jak: spotkanie handlowe połączone z live cooking, instalację pasiek pszczelich na dachu biurowca czy wsparcie merytoryczne banku dla ośrodka szkolnego dla niepełnosprawnej młodzieży.
Social media w eventach promocyjnych
Przygotowując projekty z zakresu event marketingu dla naszych klientów nie zapominamy o wykorzystaniu mediów społecznościowych, które stanowią niezastąpione narzędzie wzmacniające realizowane działania promocyjne. Stymulacja zaangażowania odbiorców akcji marketingowych, tworzenie users’ experience, prowadzi do powstania ciekawego contentu w internecie, który wzmacnia efekt promocyjny.
Ekologia w marketingu
Tworząc koncepcję eventów promocyjnych dla klientów pamiętamy o aspekcie ekologicznym, który teraz jest obowiązkowym elementem skutecznych działań marketingowych. Takie pojęcia jak: zrównoważony rozwój, no waste czy odpowiedzialna konsumpcja, to idee, które powinny być uwzględniane w nowoczesnym marketingu. Jest to szczególnie istotne w przypadku dotarcia do młodszych odbiorców dla których kwestie ekologiczne są kluczowe.
Czekamy na Ciebie, napisz do nas. Wspólnie zaplanujemy skuteczną akcję promocyjną.
Zapraszamy do kontaktu
Sprawdź naszą
pozostałą ofertę