Event marketing
Eventy promocyjne albo inaczej event marketing, to bardzo skuteczne narzędzie promowania marki, zwiększenia sprzedaży, wprowadzania nowych produktów na rynek czy wzrostu lojalności wobec firmy i jej oferty. W czasach, kiedy potencjalni klienci są zasypywani reklamami i odczuwają przesyt różnymi komunikatami, event marketing wydaje się być dużo skuteczniejszą formą dotarcia do grupy docelowej. Nasza oferta w tym zakresie jest bardzo szeroka i nieustannie się rozwija i modyfikuje.
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Eventy promocyjne albo inaczej event marketing, to bardzo skuteczne narzędzie promowania marki, zwiększenia sprzedaży, wprowadzania nowych produktów na rynek czy wzrostu lojalności wobec firmy i jej oferty. W czasach, kiedy potencjalni klienci są zasypywani reklamami i odczuwają przesyt różnymi komunikatami, event marketing wydaje się być dużo skuteczniejszą formą dotarcia do grupy docelowej. Nasza oferta w tym zakresie jest bardzo szeroka i nieustannie się rozwija i modyfikuje.
Skuteczny event marketingowy
Pojęcie event marketingu jest bardzo pojemne i zawiera cały wachlarz działań z zakresu marketingu, sprzedaży, PR oraz CSR. Wszystko zależy od zakładanych celów, budżetu oraz kreatywności agencji. Poniżej przedstawiamy ogólną listę działań event marketingowych, które realizujemy dla naszych klientów:
- premiery produktowe
- prezentacje produktowe
- oryginalne spotkania handlowe
- sampling
- działania CSR
- sponsoring
- public relations
Mamy w swoim portfolio ciekawe realizacje eventów promocyjnych dla wymagających klientów. Organizowaliśmy akcje i imprezy między innymi dla takich firm, jak: KFC, Morele.net, MIX Group, Bank PKO SA. Za każdym razem indywidualnie zaprojektowane i perfekcyjnie zrealizowane wydarzenie osiągnęło zakładane cele i spełniło oczekiwania klientów. Podejmowaliśmy się tak nietypowych zadań, jak: spotkanie handlowe połączone z live cooking, instalację pasiek pszczelich na dachu biurowca czy wsparcie merytoryczne banku dla ośrodka szkolnego dla niepełnosprawnej młodzieży.
Social media w eventach promocyjnych
Przygotowując projekty z zakresu event marketingu dla naszych klientów nie zapominamy o wykorzystaniu mediów społecznościowych, które stanowią niezastąpione narzędzie wzmacniające realizowane działania promocyjne. Stymulacja zaangażowania odbiorców akcji marketingowych, tworzenie users’ experience, prowadzi do powstania ciekawego contentu w internecie, który wzmacnia efekt promocyjny.
Ekologia w marketingu
Tworząc koncepcję eventów promocyjnych dla klientów pamiętamy o aspekcie ekologicznym, który teraz jest obowiązkowym elementem skutecznych działań marketingowych. Takie pojęcia jak: zrównoważony rozwój, no waste czy odpowiedzialna konsumpcja, to idee, które powinny być uwzględniane w nowoczesnym marketingu. Jest to szczególnie istotne w przypadku dotarcia do młodszych odbiorców dla których kwestie ekologiczne są kluczowe.
Czekamy na Ciebie, napisz do nas. Wspólnie zaplanujemy skuteczną akcję promocyjną.
Zapraszamy do kontaktu
Sprawdź naszą
pozostałą ofertę
Pracowaliśmy dla












