Jakie kursy marketingowe wybrać w 2025 roku?

Świat marketingu internetowego nie zwalnia tempa, a nowoczesne narzędzia AI z miesiąca na miesiąc zmieniają zasady gry. Co za tym idzie – nieustanne podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie wiedzy to już konieczność. Wśród ogromnej ilości dostępnych szkoleń i kursów trudno znaleźć rzetelną i przede wszystkim aktualną wiedzę. Chcesz wiedzieć, jak odróżnić wartościowe źródła od przestarzałej teorii? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze szkoleń z zakresu marketingu internetowego.

Jak wybrać szkolenie z marketingu internetowego?

Na początek warto sprawdzić, kto jest autorem szkolenia. Wartościowe kursy marketingowe powinny być przygotowane przez eksperta, który ma nie tylko wiedzę, ale też wieloletnie doświadczenie w branży. Koniecznie sprawdź, czy autor kursu może się pochwalić skutecznymi kampaniami i realnymi case studies.

Kolejnym ważnym czynnikiem jest zawartość kursu. Przed zakupem szkolenia powinieneś/powinnaś mieć wgląd w materiały. Oczywiście nie chodzi o pełny dostęp do treści, ale do szczegółowego programu szkolenia — już jak najbardziej. Musisz wiedzieć, co konkretnie kupujesz. Taki wykaz poruszanych tematów pomaga także dobrać odpowiedni kurs do Twoich potrzeb.

Zwróć też uwagę na format szkolenia. Dobre rozwiązanie to lekcje wideo, do których można w każdej chwili wrócić. Dużym atutem kursu są też ćwiczenia praktyczne, które pozwolą od razu sprawdzić zdobytą wiedzę. Ważna jest też oczywiście część teoretyczna, a przede wszystkim sprawdzone techniki optymalizacji i strategie marketingowe.

Sprawdź:  Firma marketingowa – dlaczego warto postawić na profesjonalne wsparcie?

Na jakie kursy marketingowe online warto się zdecydować?

Decyduj się na takie kursy marketingowe, które są Ci rzeczywiście potrzebne. Co to znaczy? Zdobyta wiedza i umiejętności muszą realnie przełożyć się na realizację Twoich celów. Trzymaj rękę na pulsie i podążaj za trendami, które są niezwykle ważne w marketingu online, ale nie zaniedbuj też podstaw.

Oto kilka kursów, które są aktualnie przydatne wszystkim osobom, tworzącym reklamy w sieci:

  • Skuteczne Reklamy na Facebooku i Instagramie;
  • Skuteczna reklama Google Ads;
  • Skuteczna Analityka w Google Analytics 4;
  • Skuteczny Copywriting;
  • Skuteczne Reklamy na LinkedIn;
  • Skuteczny Marketing B2B;
  • Skuteczne Śledzenie z Google Tag Managerem;
  • Skuteczne Reklamy na TikTok.

Dlaczego właśnie te szkolenia? Ponieważ dzięki nim zdobędziesz praktyczne umiejętności związane z tworzeniem i zarządzaniem reklamami w najpopularniejszych obecnie mediach społecznościowych i innych kanałach. Nauczysz się też analizować dane i optymalizować swoje działania. Wszystko to stanowi klucz do przewagi konkurencyjnej w tej branży.

– To nie kolejne są teoretyczne kursy. To esencja wiedzy ekspertów, którzy codziennie zarządzają budżetami od kilku do kilkuset tysięcy złotych miesięcznie. W kursach pokazujemy konkretne, praktyczne rozwiązania problemów, z którymi zmagają się zarówno właściciele małych sklepów internetowych, jak i znane międzynarodowe marki — mówi Artur Jabłoński, CEO agencji marketingowej digitalk i firmy doradczej Suasio, twórca i prowadzący szkolenia.

Sprawdź:  Technologie w eventach - innowacyjne rozwiązania dla organizacji

Autor

  • Tomek Różański

    Cześć! Zapraszam Cię na mojego bloga internetowego! Chętnie odpowiem na wszystkie interesujące Cię pytania i kwestie! 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn

Partner serwisu

LV